1ο εξάμηνο – Χειμερινό
Υ1 Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
Διδάσκων: Τουλούπης Θάνος
Υ2 Ψυχοπαθολογία
Διδάσκουσα: Κιτσαρά Αναστασία
Συνδιδάσκων: Μπούσουλας Κωνσταντίνος
Υ3 Προβλήματα μάθησης και συμπεριφοράς: Μοντέλα παρέμβασης και διδασκαλίας
Διδάσκων: Τουλούπης Θάνος
Υ4 Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνα
Διδάσκων: Τραντάς Πέτρος
2ο εξάμηνο – Εαρινό
Υ5 Μαθησιακές δυσκολίες, Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ) και Προβλήματα Λόγου: Διάγνωση και παρέμβαση
Διδάσκουσα: Λυπουρλή Ελένη
Υ6 Νοητικές δυσκολίες και Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ): Διάγνωση και παρέμβαση
Διδάσκουσα: Τουλούπης Θάνος
Υ7 Αισθητηριακές, κινητικές και πολλαπλές αναπηρίες: Διάγνωση και παρέμβαση
Διδάσκουσα: Τραγουλιά Ελένη
Υ8 Μοντέλα παρέμβασης: Οικογένεια, σχολείο, κοινότητα
Διδάσκων: Κουρκούτας Ηλίας
3ο εξάμηνο – Χειμερινό
Υ9 Πρακτική άσκηση διδασκαλίας – Μικροδιδασκαλία
Διδάσκουσα: Κόζα Χρυσάνθη
ΠΑ Πρακτική άσκηση
Υπεύθυνος πρακτικής άσκησης: Σοφός Αλιβίζος
Επόπτες: Κόκκινος Δημήτριος/Κόζα Χρυσάνθη
4ο εξάμηνο – Εαρινό
ΜΔΕ Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία ή παρακολούθηση 3 μαθημάτων υποχρεωτικών/επιλογής (Υ/Ε10, Υ/Ε11, Υ/Ε12, Υ/Ε13, Υ/Ε14, Υ/Ε15, Υ/Ε16, Υ/Ε17, Υ/Ε18, Y/E19) [Προϋπόθεση η επιτυχή παρακολούθηση και των 9 μαθημάτων]
Α΄ εξάμηνο | |||
Κωδικός μαθήματο ς | Τίτλος μαθήματος | Κατηγορία | ECTS |
Υ1 | Ειδική αγωγή και εκπαίδευση | Υποχρεωτικό | 7,5 |
Υ2 | Ψυχοπαθολογία | Υποχρεωτικό | 7,5 |
Υ3 | Προβλήματα μάθησης και συμπεριφοράς: Μοντέλα παρέμβασης και διδασκαλίας | Υποχρεωτικό | 7,5 |
Υ4 | Μεθοδολογία εκπαιδευτικής έρευνας | Υποχρεωτικό | 7,5 |
Β΄ εξάμηνο | |||
Υ5 | Μαθησιακές δυσκολίες, Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ) και Προβλήματα λόγου: Διάγνωση και παρέμβαση | Υποχρεωτικό | 7,5 |
Υ6 | Νοητικές δυσκολίες και Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ): Διάγνωση και παρέμβαση | Υποχρεωτικό | 7,5 |
Υ7 | Αισθητηριακές, κινητικές και πολλαπλές αναπηρίες: Διάγνωση και παρέμβαση | Υποχρεωτικό | 7,5 |
Υ8 | Μοντέλα παρέμβασης: Οικογένεια, σχολείο, κοινότητα | Υποχρεωτικό | 7,5 |
Γ΄ εξάμηνο | |||
Υ9 | Πρακτική άσκηση διδασκαλίας – Μικροδιδασκαλία | Υποχρεωτικό | 10 |
ΠΑ | Πρακτική άσκηση | Πρακτική άσκηση | 20 |
Δ΄ εξάμηνο | |||
ΜΔΕ | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | Υποχρεωτικό | 30 |
Υ/Ε10 | Ψηφιακά και οπτικοακουστικά Μέσα στην Ειδική Αγωγή | Υποχρεωτικό/Επιλο γής | 10 |
Υ/Ε11 | Σύγχρονα Ψυχοπαιδαγωγικά Ζητήματα στην Ειδική Αγωγή | Υποχρεωτικό/Επιλο γής | 10 |
Υ/Ε12 | Διαφοροποιημένη Διδασκαλία και Διαπολιτισμική Αγωγή | Υποχρεωτικό/Επιλο γής | 10 |
Υ/Ε13 | Βιωματική μάθηση και ειδική αγωγή | Υποχρεωτικό/Επιλο γής | 10 |
Υ/Ε14 | Κοινωνιολογικές προσεγγίσεις της αναπηρίας | Υποχρεωτικό/Επιλο γής | 10 |
Υ/Ε15 | Ενδυνάμωση εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής και ειδικών επαγγελματιών | Υποχρεωτικό/Επιλο γής | 10 |
Υ/Ε16 | Αξιολόγηση στην Ειδική Αγωγή | Υποχρεωτικό/Επιλο | 10 |
γής | |||
Υ/Ε17 | Γλωσσική Ανάπτυξη και Ειδική Αγωγή | Υποχρεωτικό/Επιλο γής | 10 |
Υ/Ε18 | Λογοτεχνία και ειδική αγωγή | Υποχρεωτικό/Επιλο γής | 10 |
Υ/Ε19 | Θετικές Επιστήμες και Ειδική Αγωγή | Υποχρεωτικό/Επιλο γής | 10 |
Courses
During 1st Semester students must attend obligatory courses Y1, Y2, Y3 and Y4.
During 2nd Semester students must attend obligatory courses Y5, Y6, Y7 and Y8.
During 3rd Semester students must attend obligatory course Y9 and ΠΑ Internship
During 4th Semester students must prepare a Master’s thesis or must choose three selective course from Υ/Ε10, Υ/Ε11, Υ/Ε12, Υ/Ε13, Υ/Ε14, Υ/Ε15, Υ/Ε16, Υ/Ε17, Υ/Ε18
1st Semester | |||
Courses | Category | ECTS | |
Υ1 | Special education | obligatory | 7,5 |
Υ2 | Psychopathology | obligatory | 7,5 |
Υ3 | Learning and behavior problems: Intervention and teaching models | obligatory | 7,5 |
Υ4 | Educational research methodology | obligatory | 7,5 |
2nd Semester | |||
Courses | Category | ECTS | |
Υ5 | Learning disabilities, attention deficit hyperactivity disorder (ADHD) and speech problems: Diagnosis and intervention | obligatory | 7,5 |
Υ6 | Mental difficulties and autism spectrum disorders (ASD): Diagnosis and intervention | obligatory | 7,5 |
Υ7 | Sensory, motor and multiple disabilities: Diagnosis and intervention | obligatory | 7,5 |
Υ8 | Intervention models: Family, school, community | obligatory | 7,5 |
3rd Semester | |||
Courses | Category | ECTS | |
Υ9 | Practical teaching practice – Micro-teaching | obligatory | 10 |
ΠΑ | Internship | obligatory | 20 |
4th Semester | |||
Courses | Category | ECTS | |
Υ/Ε10 | Master’s Thesis | selective | 30 |
Υ/Ε11 | Digital and audiovisual media in special education | selective | 10 |
Υ/Ε12 | Contemporary Psychopedagogical Issues in Special Education | selective | 10 |
Υ/Ε13 | Experiential learning and special education | selective | 10 |
Υ/Ε14 | Sociological approaches to disability | selective | 10 |
Υ/Ε15 | Empowering special education teachers and professionals | selective | 10 |
Υ/Ε16 | Evaluation in Special Education | selective | 10 |
Υ/Ε17 | Language Development and Special Education | selective | 10 |
Υ/Ε18 | Literature and special education | selective | 10 |